Twój koszyk
ilość: 0 szt.
wartość: 0 PLN
zobacz
NE00528
Dysza dławiąca klimatyzacji brązowa FORD jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00529
Dysze dławiące komplet 10 rodzajów najczęściej spotykanych w samochodach. Są one ubarwione w zależności od rozmiaru, ponieważ każdy kolor oznacza inne wymiary. Ilość oringów obecnych na dyszy też nie jest bez znaczenia. Producenci samochodów ustalili wspólny schemat i dzięki temu nie ma mowy o pomyłce. Wymieniając dyszę, która znajduje się w pojeździe wystarczy zwrócić uwagę na kolor końcówki i ilość pierścieni i odnaleźć odpowiednik w zestawie.
Skład zestawu:
dysza dławiąca niebieska (FORD)
dysza dławiąca szara (AUDI)
dysza dławiąca żółta (VOLVO)
dysza dławiąca biała (FIAT)
dysza dławiąca brązowa (FORD)
dysza dławiąca czarna (OPEL)
dysza dławiąca purpurowa (CHRYSLER)
dysza dławiąca pomarańczowa (FORD)
dysza dławiąca czerwona (FORD)
dysza dławiąca zielona (FORD)
NE00530
Przyrząd do demontażu dysz dławiących. Przyrząd pozwala demontować dysze dławiące z rur klimatyzacji. Trzy końcówki dostosowane są do różnych dysz.
NE00531
Dysza dławiąca klimatyzacji szara Audi jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00532
Dysza dławiąca klimatyzacji żółta VOLVO jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00533
Dysza dławiąca klimatyzacji biała FIAT jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00534
Dysza dławiąca klimatyzacji czarna OPEL jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00535
Dysza dławiąca klimatyzacji fioletowa Chrysler jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00536
Dysza dławiąca klimatyzacji pomarańczowa FORD jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00537
Dysza dławiąca klimatyzacji czerwona FORD jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00538
Dysza dławiąca klimatyzacji zielona FORD jest to element rozprężny służący zmniejszaniu ciśnienia w układzie klimatyzacji. Zainstalowana została w niektórych rodzajach klimatyzacji zamiast zaworu rozprężnego. Zbudowana jest z owalnej rurki z dyszą, która odpowiada za regulację ilości dostarczanego czynnika, oraz elementu filtrującego. Specjaliści zalecają wymianę dyszy dławiącej przy każdorazowej wymianie sprężarki klimatyzacji.
Każda z barwy dławika odpowiada innemu rozmiarowi.
NE00539
Klucz dysz dławiących
Przyrząd pozwala demontować dysze dławiące z rur klimatyzacji. Specjalne zakończenie pozwala zapiąć dyszę w uchwyt klucza i demontaż jej bez uszkodzenia.